piątek, 12 października 2012

W świecie marzeń

Hmmm od czego by tu zacząć? 

Może od tego że ostatnio sama nie wiem czego chce..?

Kocham moja rodzinkę najbardziej na świecie. Nie wyobrażam sobie życia bez nich. Ale jednak czuje jakąś pustkę.
Zawsze byłam odważna stanowcza nie dałam sobie wejść na głowę. Najbardziej w świecie pragnęłabym podróżować, niestety pod tym wzgledem już  zawsze będę ograniczona. Nie tylko finansowo, ale również rodzinnie.

Postanowiliśmy z mężem że na pewno zobaczymy Paryż i Rzym
 Tak bardzo chciałabym zobaczyć to z bliska..
 Czy kiedykolwiek mi się uda?

Na razie pozostają realia. Żyć, pracować, zająć się domem, dzieckiem i uczyć się języka.



Nie wiem czego ja od siebie oczekuje przecież mam wszystko. Koleżanka na gg ma opis: "Mam 25 lat i to cały mój dobytek". Ja też mam taki wiek razem chodziłyśmy do szkoły. Ale teraz która z nas jest bogatsza Ona czy Ja.

Ja mam rodzinę dobrego męża wspaniałego syna. Jestem w pełni usamodzielniona .
Ona sama za to bez ograniczeń nadal wolna mogąca się do woli spełniać i ma jeszcze czas na rodzinę. Nie wiem już sama nie wiem....

Poza tematem miesiączki nadal brak. Brak również objawów związanych z ciążą.. hmmm Powiecie: Zrób test.. niestety muszę poczekać do następnego tygodnia. Tylko co zrobię jak wyjdzie negatywny?

Pogoda się popsuła.. a my pieczemy ciacho.. to moje pierwsze eksperymenty z ciastami wiec jak wyjdzie wkleję zdjęcie.. Trzymajcie KCIUKI:)





4 komentarze:

  1. Co bym nie zapomniała, to czekam na fotkę ciasta! Jakie pieczesz?
    A co do marzeń...Jejku, nie można mieć wszystkiego, niestety. Ja od dawna wiem, że rodzina jest najważniejsza, a dzieci to jedyne co po nas zostanie. Dzieci są najcenniejsze, co możemy w życiu osiągnąć. Tak myślę.
    Cała reszta to rzeczy nabyte, raz są( pieniądze) raz ich nie ma. Więc najlepsze jeszcze przed Tobą!

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety ciasto nie wszlo:( Chwalic sie nie ma czymmm... buuu

    OdpowiedzUsuń
  3. Zebre pieklam kochana... ale jak kazde biszkoptowe ciasto jednak nie wyszlo...
    Co do posta to fakt z rodzina mozna wszystko.. bo czy ja bym sie cieszyla teraz zwiedzajac te wszystkie piekne miasta sama?? Napewno NIE..

    OdpowiedzUsuń
  4. jesteś zdecydowanie bogatsza od koleżanki a jak masz wątpliwości to spojrzyj na posta powyżej koleżance nikt nie narysuje takich cudnych obrazków :) a co do lat ja mam 32 więc kobieto nie narzekaj wszystko co najlepsze jeszcze przed Tobą

    OdpowiedzUsuń