wtorek, 17 września 2013

Szaro buro i ponuro:)

Od tygodnia pogoda nas nie rozpieszcza. Co chwile przechodzą gigantyczne chmury, a ja ratuje sie żeby nie zwariować w domu.. A to nasz ponury widok z okna...




Synunio moje strasznie się nudzi.
Ale na prawdę nie starcza nam gier i zabaw żeby spędzać kolejny dzień podczas takiej pogody:(



Po za tym zamówiliśmy Adasiowi rowerek:P ktoś  powie czubki- no ale ceny są teraz mniejsze... A może nasze dziecko będzie miało możliwość pośmigać jeszcze.
A nie ukrywam wkurzyliśmy się bardzo  na poprzedni.

Siedzę sama już 3 tydzień... Nudzi mi się bardzo.. Dla Hani przygotowane już wszystko!
Choć jeszcze zamówiłam taką pościel..


 





 Dla mnie cudowna i śliczna.. Nie mogłam się powstrzymać:P
Do tego 2 bodziaki:) 













A dziś my 34 tydz...


5 komentarzy:

  1. Slodziachne wszystko ;) a brzuszek o o cudowny ;)

    Ps. ja wyprzedawałam ostatnio Natalinki rzeczy no nie wszystkie ale ......najgorsze było jednak z aventem normalnie masakra zostawię sobie resztę dla 4 sztuki ;O HAHAHAHA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chetnie moge z jakiegos zrodla odkupować ciuszki:0 ale to od rozmiatu 80 bo narazie mam nadmiar:) zreszta na zime to sie jakos specjalnie nie rozwine z ubieraniem małej... Wszystko pojdzie pod kombinezon...

      Usuń
    2. kochana napisz do mnie @ bo nie widze nigdzie twojego pozdrawiam Patka

      Usuń
  2. Ale cudne róże, dla córeczki! Słodkości!!
    Jeszcze trochę i nuda zniknie z Twojego życia, będziesz się modlić i nudę, gwarantuję!

    OdpowiedzUsuń