czwartek, 28 lutego 2013

Zaczyna się

Dlaczego taki tytuł..? a Dlatego że mimo iż daleko do rozwiązania zaczyna się czas ustalania co będzie potem?

Tak więc mój mężuś już ustala i mysli jak rozplanuje wolne w pracy?
Ja .. Ja rozplanowuje jak pozbierać po wszystkich ciuszki? i zwieź je tu do Niemiec- bo bez przesady nie będe wszystkiego od 0 kupowała skoro mam po synku...
Kolejna sprawa jak to wszystko poukładamy :D Ponieważ termin wypada mi na 3 listopada to synek starszy będzie już chodził do przedszkola, wiec trzeba będzie go tam zaprowadzić i przyprowadzić.
Na sama myśl tego wszystkiego bardzo się cieszę.

Będziemy sami, będziemy mogli sami stanąć na wysokości zadania, nikt nie będzie nam się wtrącał i wtykał swoich szanownych łapek. Pierwszy raz czuje się szczęśliwa tak w pełni.

Także po teście pozytywnym czas poszukać lekarza.. Ufff ciekawe jak to będzie?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz