piątek, 7 marca 2014

Totalny leń!!

Powiem jedno!

Nic mi się nie chce!!!!

I gdyby nie ta pogoda, która budzi wszystko do życia to wlazła bym pod kołdrę i spała jak suseł...

Ale dziś piątek... Troszkę posprzątałam aby mieć więcej czasu w weekend. Pewności że pomoże mi mój małżonek nie mam, wiec jak powiedzenie mówi "co masz zrobić jutro zrób dziś" tak więc zrobiłam..

Plan na weekend? Hmm jako takiego nie ma.... Wszystko zależy jak najmniejszy członek domu będzie się zachowywać...

 Jak na razie to mamy potok śliny, ciągle paluszki w buzi, okropne marudzenie i krótki sen.. także chyba zęby się zbliżają....

Adaśko w przedszkolu.. mam w planie dziś wysłać go troszkę na dwór na rowerek.. noc ostatnio miał ciężką bo znów bolała go nóżka:( biedny ten mój synunio... mam nadzieje że niedługie badania wyjaśnią czy to oby navpewno te bóle wzrostowe?? Oby...

Życzę miłego weekendu:*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz