środa, 5 lutego 2014

Zimy juz chyba u nas nie bedzie..

Właśnie ... Zima ...
Ani jej u nas nie było w tym roku, ani chyba już nie przyjdzie...
Skoro jej już nie będzie to pora na wiosenne porządki:D

Luty...
Ehh a dopiero co był listopad.. za chwile Hania skończy 3  miesiące, a dziad mały walczy strasznie aby się przemieścić.. noszz chyba trzeba będzie niedługo dodatkowe kamerki zainstalować, aby ja ogarnąć:D



Moja kochana myszka nie umiem się nią nacieszyć:*


A Adaś jest kochany bardzo dużo pomaga chce przebierać siostrę i ja nosić .. A Hanka strasznie się cieszy jak go widzi..

Ostatnio dzięki moim dzieciom bardzo doceniam macierzyństwo.. nareszcie w pełni się nim cisze;D
Staram sie nie słodzić bo:
 jestem zmęczona,
jestem niewyspana ,
nie mam czasu się ogarnąć, ale to jest pikuś...







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz